مقاله نشریه آسیا در رابطه با متین آباد

اینجا اکوکمپ متین آباد است، منطقه نمونه گردشگری در دل کویر که نخستین اکوکمپ کویری در ایران است و در جنوب غربی دشت کویر در منطقه شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز در 20 هکتار زمین محصور و 15 هکتار مجموعه کشاورزی قرار گرفته است. نشریه آسیا از متین آباد می‌گوید…

اکوکمپ متین آباد از سوی بخش خصوصی و یک مؤسسه گردشگری با 30 سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری داخلی و خارجی با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 400 میلیون تومان ایجاد شده که اکنون علاوه بر گردشگری داخلی بسیاری از تورهای جهانگردی ازکشورهای اروپایی، آسیایی و کانادا آن را در فهرست مقصدهای خود به عنوان یک محل اقامت دلپذیر قرار می دهند.

احداث کمپ متین آباد از سال های 1386 و 1387 آغاز و در سال 1389 به بهره برداری رسیده است. اکنون سالانه 8 تا 10 هزار گردشگر که حدود 30 درصد آنان توریست های خارجی هستند در این کمپ پذیرایی می شوند.

کمپ متین آباد برای گردشگران فضای بسیار متفاوت و زیبایی را فراهم ساخته است. پیاده روی و آرامش در سکوت زیبای کویر، آسمانی پرستاره برای رصد در شب ها، شب نشینی کنار آتش، دوچرخه سواری، شترسواری، اسب سواری و اتومبیلرانی از سرگرمی ها و تفریح های گردشگران در این مکان است.

گردشگران در متین آباد در اتاق ها و سوییت های دو وسه تخته، اتاق های ویژه شاه نشین و گوشواره ساختمان کاروانسرا، خانه های ساخته شده به سبک معماری سنتی (کومه) و چادرهای دونفره و سه نفره و چندنفره استاندارد اقامت می کنند.

گردشگرانی که قصد سفر به کمپ متین آباد را دارند می توانند با دفتر رزرواسیون در تهران با شماره 88715232 و 88107670 و یا سایت دوزبانه فارسی-انگلیسی www.matinabad.com تماس بگیرند.

حمید دهقان

(نشریه آسیا، یکشنبه 26 دی 1395، سال هفدهم، شماره 3963)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا